Nadat u de trunk volledig heeft ingesteld moet u nog de “Inbound route” instellen om gebeld te kunnen worden op de centrale en aangesloten toestellen. De inbound route regelt het inkomende belverkeer en leidt deze in goede banen.
Onder de “Settings” vindt u het onderdeel “Call Control” en dan Inbound Routes.
Door op “Add” te klikken kunt u een route toevoegen en krijgt u het volgende te zien:
Onderaan “Member Trunks” staat waar u het gesprek binnen wilt laten komen; op een telefoontoestel, ringgroep, keuzemenu of wachtrij. Hoe u het gesprek laat binnenkomen op een ringgroep, keuzemenu, of wachtrij wordt later in de handleiding uitgelegd.
Bij het bellen van het nummer van de inbound route wordt het gesprek doorgezet naar de extensie, groep of keuzemenu die u heeft ingevuld.
Als alles is ingevuld en opgeslagen vergeet dan niet om nogmaals bovenaan de pagina op “Save/Reload” te klikken.
Mocht u verder nog problemen of vragen hebben, neem dan contact op met Voipshop of uw leverancier.