Het kan zijn dat uw headset alleen 1-wegs audio geeft. Dit houdt in dat u alleen uw gesprekspartners hoort, maar dat zij u niet horen. Het probleem kan tevens ook andersom voorkomen.
Om dit probleem te tackelen kunt u het onderstaande proberen:
- Zorg ervoor dat de headset is geüpdatet met de laatste firmware
- Aan de onderkant of aan de zijkant van het oplaadstation van de headset zitten meestal een aantal schakelaartjes met letters. Staan deze schakelaars niet goed, dan kunt u inderdaad audioproblemen ervaren. De meest voorkomende schakelaar is A, maar dit kan per toestel verschillen. U kunt zelf testen met welke schakelaar het geluid wel aan beide kanten te horen is.
- Zorg er ook voor dat de headset correct is aangesloten op het telefoontoestel. De meeste toestellen hebben een headsetpoort aan de achterkant of zijkant. Als u een hoornlifter gebruikt dan dient u de headset aan te sluiten op de hoornpoort.
Indien u nog problemen heeft kunt bovenin deze pagina een ticket aanmaken of u kunt bellen naar Headsetwinkel of uw leverancier.