Wanneer uw Gigaset handset is aangesloten en aangemeld op het basisstation, zal er automatisch een lijn worden toegewezen. Mocht u geen inkomende/uitgaande lijnen krijgen, controleer dan of alle instellingen goed staan. Hiervoor logt u in op het basisstation van de handset(s).
Dit doet u via een webbrowser op een pc die zich in hetzelfde netwerk bevindt als het Gigaset toestel.
Uw basisstation is te vinden via http://gigaset-config.com.
Onder "Connection" vindt u het aantal VoIP-accounts dat is ingesteld. De "Fixed Line" is de analoge lijn.
Onder het kopje "for outgoing calls" en "for incoming calls" selecteert u de uitgaande lijn en één of meerdere inkomende lijnen voor de handset(s).
Wanneer u het bovenstaande heeft ingesteld, slaat u de wijzigingen op door op de knop onderaan de pagina te klikken.
Mocht u nog geen VoIP-account of analoge lijn op het basisstation hebben geconfigureerd, zie dan onze installatie handleiding.
Indien u verder nog problemen of vragen heeft, neem dan contact op met Voipshop of dien een aanvraag in bovenaan de pagina.