Tijdens het verbinding maken met een netwerk wordt mijn verbinding verbroken, en kom ik niet verder. Wat te doen?
Dit gebeurt vaak precies op het moment wanneer je verbinding wilt maken met een netwerk.
Het "EZ@XXXXXX" netwerk verdwijnt tijdelijk, en zal na 10 - 20 seconden weer terug zijn.
Dit komt door een Wi-Fi kanaal wisseling.
- Open het draadloze netwerk menu van uw apparaat, en maak opnieuw verbinding met het "EZ@XXXXXX" draadloze netwerk.
- Blijft het probleem voorkomen? Raadpleeg onze reset handleiding: EZ V4/V5 - Het resetten van de EZ Wi-Fi V4 / V5
In sommige gevallen is het nodig om uw apparaat te flashen. Dit kunt u zelf doen of door ons laten doen.
- Valt de EZ Hotspot Extender binnen de twee jaar garantie: Firmware herstel/flash is gratis, u betaalt alleen de verzendkosten.
- Valt de EZ Hotspot Extender buiten de twee jaar garantie: Firmware herstel/flash kost €25 Exclusief BTW, u betaalt ook de verzendkosten.
- Als u de firmware herstel/flash zelf wilt uitvoeren, raadpleeg de volgende handleiding: EZ V4/V5 - Herstellen/flashen van EZ Hotspot Extender
- Mocht de firmware herstel/flash niet gelukt zijn, en u wilt het graag door onze specialist bij KommaGo laten uitvoeren, open een ticket bij onze support afdeling: KommaGo Support: Support aanvraag indien